Trendy

15.06.2012
T-Mobile w Polsce - minął rok!

Lepiej w t-mobile

Galaxy S7 już jest! I to z Gear VR w prezencie! Sprawdźcie!

Ani się spostrzegliśmy, a już świętujemy pierwszą rocznicę obecności T-Mobile na polskim rynku telekomunikacyjnym. Wiele się przez ten czas wydarzyło.

Czas szybko leci. Nam zleciał błyskawicznie. Ale najważniejsze jest to, że nie zmarnowaliśmy tego roku. T-Mobile pojawił się na polskim rynku 5 czerwca. Zobaczcie co od tego momentu udało się osiągnąć!

Globalna marka T-Mobile na polskim rynku pojawiła się 5 czerwca. Towarzyszyło jej również wprowadzenie wyjątkowych ofert dla klientów. Po raz pierwszy uzyskali oni możliwość nielimitowanych połączeń do wszystkich w globalnej sieci na świecie i w Polsce za stałą opłatę. Drugim elementem nowej oferty są usługi roamingowe i międzynarodowe – tak tanie, jak usługi krajowe. Podobna rewolucja dotyczyła ofert dostępu do internetu, które umożliwiały korzystanie z pakietów transmisji danych poza granicami kraju, bez dodatkowych kosztów po ich wyczerpaniu. 

W lipcu 2011 r. PTC i PTK Centertel podpisały umowę o współwykorzystywaniu swoich radiowych sieci dostępowych. Umowa określała zasady zarządzania, planowania, obsługi, rozwoju i utrzymania tychże sieci.

Również w lipcu Polska Telefonia Cyfrowa oraz Spółka Ekstraklasa SA podpisały umowę w sprawie sponsoringu ligi zawodowej piłki nożnej. W ramach umowy, logo naszej sieci zostało integralną częścią znaku graficznego T-Mobile Ekstraklasy. T-Mobile jest obecny na strojach piłkarzy wszystkich drużyn grających w Ekstraklasie.

W sierpniu 2011 r. T-Mobile jako pierwszy w Polsce umożliwił Wam prowadzenie rozmów w jakości HD. Z nowej usługi możecie korzystać za darmo!
Dzięki technologii HD Voice jakość i słyszalność dźwięku jest kilkukrotnie lepsza w porównaniu do standardowej, dzięki czemu uzyskujecie znaczącą poprawę komfortu rozmowy w szczególności w głośnym otoczeniu. HD Voice ułatwia także korzystanie z telefonu osobom, które dotychczas ze względu na wady słuchu nie mogły korzystać z telefonu lub korzystały z niego w ograniczonym zakresie.

Kampania wykorzystywała ogromną popularność na świecie gry numer jeden na smartfony - Angry Birds. Ludzie na całym świecie każdego dnia spędzają na graniu w Angry Birds w sumie 200 milionów minut, co przekłada się na 16 lat dla każdej mijającej godziny.
W spotach reklamowych przygotowanych dla tej kampanii zostały wykorzystane motywy z wielkiego wydarzenia jakie T-Mobile przygotował w jednym z głównych miast Europy, Barcelonie. To właśnie tam 11 maja 2011 roku zwykli przechodnie mogli przenieść znane im wcześniej ze smartfonów postaci do realnego świata. Tylko tego dnia każdy mógł jednym ruchem palca na ekranie smartfonu aktywować gigantyczną katapultę i zagrać w Angry Birds na żywo. Kampania przygotowana przez T-Mobile w Polsce miała na celu popularyzację korzystania ze smartfonów i tabletów.

17 listopada 2011 r. miał miejsce występ Mariah Carey. Był on wyjątkowy, bo odbył się równolegle w pięciu miastach Europy! I nie był to efekt teleportacji, lecz nowej, innowacyjnej technologii holograficznej. W jednym momencie tysiące zaskoczonych przechodniów na ulicach Krakowa, Frankfurtu, Podgoricy, Skopje i Zagrzebia stało się uczestnikami tego przedsięwzięcia. Niezwykłym momentem było również wspólne śpiewanie kolędy „Cicha noc” przez artystkę i widownię wspomnianych pięciu miast w ojczystych językach.

W marcu br. zmieniła się kolorystyka charakterystycznej, znanej  wszystkim Polakom łapy. Jednostajną czerwień logo heyah zastąpił wzór różnobarwnych figur geometrycznych, które odzwierciedlają dynamizm marki. Siłą heyah są: Niezwykłość, Zaskoczenie i Energia. Odświeżona heyah jest bardziej: bardziej internetowa, bardziej multimedialna, jeszcze bardziej bliska młodzieży. Odświeżeniu wizerunku towarzyszyło również wprowadzenie na rynek wyjątkowego rozwiązania – freeyah. To nie tylko pierwsza na rynku mobilna aplikacja VOIP oferowana przez operatora. To także pionierska usługa, która pozwoli użytkownikom heyah na całkowicie darmową komunikację.

Do sprzedaży trafiła nowa oferta telefonii komórkowej – MTV Mobile powered 
by T-Mobile, skierowana do młodych ludzi. Jest ona dostępna w dwóch wersjach – MTV Mobile na kartę oraz MTV Mobile mix. Oferta jest wyjątkowa ze względu na nielimitowane SMS-y do wszystkich sieci w Polsce, za darmo po każdym doładowaniu. Dzięki MTV Mobile, odbiorcy zyskali także dostęp do najlepszych programów ze światowej oferty MTV oraz możliwość zdobycia wejściówek na najlepsze imprezy w Polsce i za granicą.

W kwietniu 2012 r. podpisano umowę najmu nowej siedziby PTC – T-Mobile Office Park. Mieścić się ona będzie przy ulicy Marynarskiej w Warszawie. Planowany termin przeprowadzki to czerwiec 2013 roku. Biurowiec będzie nowoczesny i ekologiczny.

21 maja 2012 PTC i PTK Centertel rozpoczęły tworzenie sieci współdzielonych, aby móc zapewnić swoim klientom większy zasięg, większą pojemność sieci i szybszą transmisję danych.

T-Mobile w Polsce - minął rok! - opinie i komentarze (0)

Aby dodać opinię, pytanie lub komentarz podaj swoje dane w polach poniżej. Pola oznaczone gwazdką (*) są obowiązkowe.

Podziel się