Zestaw słuchawkowy, etui na tablet, futerał na smartfon i karta pamięci. Te akcesoria możecie zgarnąć w specjalnych cenach po wizycie w naszym salonie i dokonaniu dowolnej transakcji. Zobaczcie je i wybierzcie coś dla siebie!

Już teraz możecie od nas otrzymać specjalne kupony rabatowe na akcesoria znajdujące się w naszych salonach. Jeżeli zdecydujecie się na odwiedzenie naszego salonu i zakup jakiegoś urządzenia (telefon, tablet, laptop), akcesoriów, doładowań elektronicznych i papierowych oraz produktów prepad, możecie wykorzystać ten kupon i zakupić wybrane akcesoria aż do 70 proc taniej! Więcej o naszej promocji tutaj, zaś poniżej możecie zobaczyć czekające na Was akcesoria.

Zestaw słuchawkowy Jabra BT2045

Zestaw słuchawkowy od Jabry docenią przede wszystkim kierowcy. Dzięki niemu podczas jazdy w wygodny, a przede wszystkim bezpieczny sposób, będziemy mogli rozmawiać przez telefon. Mandaty nam nie grożą, a do celu dotrzemy cali i zdrowi. Jabra BT2045 gwarantuje czas rozmowy do 8 godzin, zaś urządzenie w stanie czuwania może pozostawać aż do 10 dni! Producent zapewnił także wygodne noszenie słuchawek oraz prostotę w ich użyciu.

Zestaw słuchawkowy Jabra BT2045

Etui uniwersalne na tablet 7"

Tablety to urządzenia, które w szybki sposób podbiły Wasze serca. Dużo wygodniej i lepiej przegląda się na nich zawartość Internetu i ogląda filmy niż na smartfoanch. W dalszym ciągu mamy jednak do czynienia z urządzeniem mobilnym. Kiedy wynosimy je z domu, warto więc zadbać o jego bezpieczeństwo. Wszystkim właścicielom tabletów polecamy zaopatrzenie się w uniwersalne etui na tablet. Jest ono przystosowane do 7-calowych tabletów. Zostało wykonane z wysokiej jakości neoprenu, a do dyspozycji mamy dwie kieszonki wewnętrzne.

Futerał na telefon Spring

Nowoczesny design, wykonanie z ekoskóry, różne kolory i rozmiary. To najważniejsze cechy futerałów na smartfony Spring, które możecie dostać w naszych salonach. Nie musimy chyba tłumaczyć, że noszenie smartofnu w takim etui pomoże zabezpieczyć go przed rysami i innymi uszkodzeniami, na które niestety jest narażony niemal codziennie.

Futerały Spring

Karta Toshiba 8 GB

Karta pamięci Toshiba 8 GB

Dzisiejsze telefony mogą poszczycić się pamięcią wewnętrzną, którą kiedyś spotykaliśmy tylko i wyłącznie w komputerach stacjonarnych. Jednakże ogromna liczba robionych zdjęć, kręconych filmów, ściąganych gier i aplikacji powoduje, że nawet na super nowoczesnych smartfoanch zaczyna nam brakować na to miejsca. Ratunkiem może więc być karta pamięci od Toshiby, która rozszerzy pamięć wewnętrzną telefony o 8 GB! Karta gwarantuje szybki transfer, zapis i odczyt danych.

Zobacz akcesoria, które możesz mieć aż 70 proc. taniej! - opinie i komentarze (1)

Aby dodać opinię, pytanie lub komentarz podaj swoje dane w polach poniżej. Pola oznaczone gwazdką (*) są obowiązkowe.

konsultancik18
19-12-2013 - 23:23:27
Byłem dzisiaj w Sklepie Firmowym T-Mobile ul. Pawia 5 (Galeria Krakowska, Kraków), o następującym akcesorium karta pamięci 8gb firmy toshiba wogóle konsultanci tego sklepu firmowego nie słyszeli by brało udział w promocji. Oferuje się natomiast kartę pamięci Integra micro SD 8GB. Cena promocyjnego akcesorium powinna byc wg regulaminu niniejszej wyprzedaży 19,99zł, podczas gdy za wpomnianą inną karte niz firmy toshiba rzekomo biorącą udział w promocji pobiera się opłatę 24,99. Pytanie dlaczego sklep firmowy nie stosuje sie do regulaminu promocji, dlaczego świadomie wprowadza się klienta w błąd i tym samym oszukuje??? W myśl ustawy konsumenckiej oraz kodeksu cywilnego to przestępstwo. My klienci T-Mobile oraz stali abonenci rządamy wyjąsnień, oraz dodatkowo rządam wymiany przez Operatora wciśniętej mi innej karty niż toshiba na kartę firmy toshiba która jest objęta promocyjną opłatą 19,99zł, i tym samym zwrotu w postaci 5zł, za nielegalnie i nie zgodnie z regulaminem promocji pobraną.
  (0)
Odpowiedz

Lepiej w t-mobile

Galaxy S7 już jest! I to z Gear VR w prezencie! Sprawdźcie!

Jeżeli kończy Ci się niedługo umowa, koniecznie zaloguj się w internetowym Biurze Obsługi Abonenta. Tylko w ten sposób z oferty dla stałych abonentów skorzystasz już 30 dni wcześniej. Oprócz tego znajdziesz tam naprawdę korzystne opcje dodatkowe!

Aktualnie oferta utrzymaniowa dla stałych abonentów jest dostępna już 30 dni wcześniej niż zwykle. Jednak w tym terminie pojawia się ona jedynie w iBOA. W punktach sprzedaży i u konsultantów Biura Obsługi Abonenta musielibyście na nią jeszcze poczekać. Tymczasem przedłużając umowę przez internet jesteście aż miesiąc do przodu! Ale to nie jedyne korzyści, które czekają na Was w ramach oferty specjalnej…

Decydując się na korzystanie z iBOA zyskujecie dostęp do wielu promocji, udogodnień i opcji dodatkowych. Przede wszystkim obsłuży Was ono zawsze wtedy, kiedy tego potrzebujecie – bez potrzeby wychodzenia z domu.

Co jeszcze zyskujesz?

Decydując się na korzystanie z naszych usług przez iBOA zyskujecie dostęp do wielu promocji, udogodnień i opcji dodatkowych. Przede wszystkim obsłuży Was ono zawsze wtedy, kiedy tego potrzebujecie – bez potrzeby wychodzenia z domu. Nie odbywa się to kosztem korzystania z promocji, bo w internecie mamy ich nawet więcej. To także duża wygoda, a kurier przybędzie do Was bezpłatnie. Co oprócz tego? Jeśli nie potrzebujesz zmieniać telefonu, przy okazji przedłużenia umowy możesz zyskać nawet 300 minut na rozmowy lub wybrać konsolę PlayStation 3, netbooka lub laptopa. Gdyby jednak przydała Ci się nowa komórka, wybrane modele są dostępne nawet 100 zł taniej!

Jaki telefon wybrać?

Teraz, przedłużając umowę, szczególnie warto zwrócić uwagę na te modele telefonów:

Sony Ericsson X8 Rodzina 40Nokia 6700 classic Rodzina 80

Nokia C6-00 Rodzina 80

BlackBerry 9780 Rodzina 140Samsung Galaxy Tab Rodzina 330
Cena: Cena: Cena: Cena: Cena:
49 zł 99 zł 49 zł 199 zł 99 zł
1 zł 1 zł 1 zł 99 zł 1 zł
Oszczędzasz 48 zł Oszczędzasz 98 zł Oszczędzasz 48 zł Oszczędzasz 100 zł Oszczędzasz 98 zł

Przez Internetowe Biuro Obsługi Abonenta szybciej i taniej! - opinie i komentarze (27)

Aby dodać opinię, pytanie lub komentarz podaj swoje dane w polach poniżej. Pola oznaczone gwazdką (*) są obowiązkowe.

150749m
11-02-2020 - 18:25:56
dlaczego pobierane sa pieniadze z mojego konta tel.nr 784202939..do operatora zagranicznego zalogowalam sie w styczniu br.prosze o zaprzestanie pobierania moich pieniedzy i szybka odpowiedz na zaistniala sprawe.
  (0)
Odpowiedz
603220598
10-02-2020 - 16:59:56
Dlaczego dwukrotnie zgłaszana prośba poprzez internet o kontakt z waszym żywym konsultantem pozostaje bez odpowiedzi.Takie traktowanie klienta wystawia "wysokie"świadectwo waszego profesjonalizmu.Brawo!!!Gadanie z maszyną nie pozwala na załatwienie sprawy bowiem zakres problemu nie jest ujęty w nagraniach papugi.
  (0)
Odpowiedz
Jolanta
07-02-2020 - 15:18:37
Proszę o pilny kontakt 731 041 652.
  (0)
Odpowiedz
Justyna
24-01-2020 - 17:27:32
Chciałabym zmienić numer telefonu jaka jest cena zmiany nr w abonamencie w sieci T-Mobile?
  (0)
Odpowiedz
dario
10-01-2020 - 11:32:39
witam.posiadam nieruchomość na terenie jeleniej góry - cieplie, zwracam się z zapytaniem czy firma T-mobile nie chciała by postawić na moim terenie swojego masztu telekomunikacyjnego ? kontak pod nr 501-234-878
  (0)
Odpowiedz
Ryszard
08-01-2020 - 19:02:10
Moj nr.klienta1.01105567 Nr.faktury 501149960120 wystawiona 02.01.2020 Pojawila sie pozycja 999428095 Family+ na sume 68.63 zl. Nie akceptuje tej pozycji i prosze o skorygowanie tego bledu.
  (0)
Odpowiedz
Janina
18-12-2019 - 12:29:15
Od 3 dni nie mogę przesłać prośby o weryfikację wydatków. Ciągle "spróbuj później". Czat nieczynny. To może tutaj?. Dzień dobry. 27 listopada zaladowałam konto 5 zł. Do 17 grudnia wydałam wg wykazu 2,71zł a koncie został grosik. Gdzie reszta? Dlaczego mam ważność konta w/g Waszego SMS tylko do 20 maja 2020 roku. a nie do 26 listopada 2020roku. Dziękuję za odpowiedź. Pozdrawiam. Janina
  (0)
Odpowiedz
JANINA
16-12-2019 - 12:44:57
NR KLIENTA 1.15493718 JANINA ATAMAN TELEFON NR.784381135 KONIEC UMOWY 14.01.2020 Rezygnuję z dalszego korzystania z umowy o swiaczeniu usług telekomunikacyjnych nr umowy 108343655 z dniem 14.01.2020
  (0)
Odpowiedz
Mariusz Maniek
13-12-2019 - 21:25:33
Mam problem ktoś ma wgląd do rejestru mych połączeń wychodzących i chce sprawdzić kto to jest i jakim prawem ma wgląd mam dowody mam mms z rejestrem polonczen z mojego numeru czekam na szybkie ustalenie kto i jakim prawem to robi pozdrawiam Mariusz Maniek
  (0)
Odpowiedz
lidia
13-12-2019 - 14:58:09
WITAM NA KONCIE GŁÓWNYM JEST 94,93 ZŁ DLA NUM 696 134 083 PROS IŁABYM JE PRZEKSIĘGOWAĆ NA NASTĘPNE MIESIĄCE UMOWY , GDYŻ SĄ WAŻNE TYLKO DO 29 GRUDNIA.
  (0)
Odpowiedz
Jagna
07-12-2019 - 13:25:43
Proszę o sprawdzenie moich ostatnich rachunków są bardzo wysokie. Bylam w Panstwa biurze i okazało się że mam doliczany Magenta Biznes Internet M od długiego już czasu. Nie zamawiałam takiego internetu korzystam z DATA JUMP. też nie wiem dlaczego opłata teraz wzrosła. Zamawiałam ten internet telefonicznie , nie pamiętam czy zostałam poinformowana o odroczonej konieeczności opłaty za sprzęt. nie decydowałam się również na dodatkowe usługi premium. proszę o ustalenie jakie opłaty powinnam wnosić. jestem Państwa klientką już od dawna miałam za telefony płaić 49 zł i za internet też tyle a teraz otrzymuję coraz wyższe rachunki. z poważaniem jagna nyckowska
  (0)
Odpowiedz
Eryk
29-11-2019 - 15:56:51
Mam problem z kartą proszę o kontakt
  (0)
Odpowiedz
Krzysztof
27-11-2019 - 20:14:17
Krzysztof Skierkowski Świnoujście 27.11.2019 Usługi elektrotechniczne ul.Modrzejewskiej 75m10 72-602 Świnoujście NIP 8551235358 nr.tel.606985049 REKLAMACJA W zawiązku z nową podpisaną umową nr.114855058 zwracam się z prośbą o odsłuchanie rozmowy telefonicznej z waszym konsultantem.Która odbyła się w dniu 15 lub 16 listopada 2019roku. Celem ustalenia,czy zostałem poinformowany o tym,że nowa umowa zawiera prawie czteroletni okres jej trwania.Zawsze zgadzam się na podpisanie nowej umowy ,ale na okres dwóch lat(24miesiące).Wszystkie pozostałe warunki umowy akceptuję i się z nimi zgadzam.
  (0)
Odpowiedz
RYSCHR
27-11-2019 - 11:30:50
T Mobile odmawia przeniesienia numeru telefonu 787785666 do Netii. Prosimy o informację dlaczego ? A może dlatego że nie jesteśmy z PIS a ze "zdradzieckich mord": POzdrawiam Anna i Ryszard Chrost
  (0)
Odpowiedz
Aleksandra
14-11-2019 - 13:01:14
Witam chciała bym zrezygnować z usług t.mobile z jednym z numerów który posiadam. Czy mogę zrobić to przez Internet?
  (0)
Odpowiedz
43061508661
14-11-2019 - 04:44:31
nazywam sie Halina , mieszkam w USA , mamy telefony w t-mobile od 15 lat , bedac w Polsce w kwietniu kupilam telefon 77 letniej mamie , mam w pazdzierniku odwiedzila mnie w USA i przywiozla swoj telefon , ktorego nie uzywala ! zaprogramowalismy nasz domowy internet do jej telefonu , powinno wszystko dzialac ! nigdzie nie wychodzila z tym telefonem , tyle tylko co babcia chciala zeby jej pokazac jak sie pisze SMSy , nie rozumiem dlaczego mama otrzymala 308 dolarow do zaplaty , bo nigdzie nie dzwonila , mama jest zalamana i w depresji bo jest to duza suma na jej skromne 890 zl emerytury , bardzo prosze o przychylne rozpatrzenie tej sprawy numer faktury 529732331019
  (0)
Odpowiedz
darek
13-11-2019 - 19:52:58
czy jak przekroczę pakiet 55GB a mam w2 ofercie LTE BEZ LIMITU TO DALEJ BEDĘ MIAŁ SZYBKĄ PREDKOŚĆ
  (0)
Odpowiedz
Krzysiuskoczyk2804
25-10-2019 - 14:58:46
Zapomniałem doładować co miesięczne 40 zł i niema sieci jak doładować teraz
  (0)
Odpowiedz
Krzysiuskoczyk2804
25-10-2019 - 14:58:46
Zapomniałem doładować co miesięczne 40 zł i niema sieci jak doładować teraz
  (0)
Odpowiedz
Adam
23-10-2019 - 22:52:33
Dzisiaj kupiłem starter za 5 zł i doplacilem 25 zł ażeby uruchomić pakiet 25 zł co 30 dni i tak zrobilem,na koncie powinno być 5 zł i nie ma nic.Dlaczego te pieniądze wyparowaly,co w tej sytuacji teraz !?
  (0)
Odpowiedz
Magdalena
15-10-2019 - 10:09:42
Witam. Właśnie przedłużyłam umowę bo ogólnie to wszystko jest ok. Jest tylko jeden minus który psuje mi wszystko : poczta głosowa. Nie korzystam z niej, wysyłałam sms by anulować te poczte, kontaktowałam się z Obsługą która obiecywała wyłączyć. Miesiące mijają a poczta głosowa nadal działa
  (0)
Odpowiedz
Marcin
08-10-2019 - 09:31:41
Witam. Mam pewien problem, jestem Państwa klientem od kilku lat i powoli zaczynam być zniesmaczony brakiem zasięgu i internetu. Oczywiście w mieście jest idealny ale mieszkam na wsi Parkoszewo i niestety nie ma tam zasięgu. Wobec tego mam pytanie czy jesteście Państwo w stanie coś z tym zrobić. Konkurencyjna firma postawiła antenę wzmacniająca zasięg wiec można. .. bardzo proszę o odpowiedź.
  (0)
Odpowiedz
bozena
04-10-2019 - 17:35:08
Witam.chcialabym uzyskac informacje na temat wysokosci kwot do zaplaty na wystawianych przez Panstwa fakturach a konkretnie jezeli otrzymuje esm o numerze wystawionej faktury to dlaczego nie mozna jednoczesnie podac wysokosci do zaplaty a odsylacie Panstwo do wejscia na wasza strone internetowa a zeby tam znalezc wysokosc do zaplaty..nie rozumiem dlaczego w ten sposob utrudnia sie klientom zaplate.Uwazam ze zami9ast wychodzic frontemdo klienta to Panstwo to wszystko utrudniacie.Jakis czas temu wraz z sm klient byl informowany o nr.faktury i jej wysokosci do zaplaty dlaczego zostalo to zmienione.przeciez nie kazdy ma dostep do komputera i internetu i wowczas musi sie fatygowac do salnu mobile zeby dowiedziec sie ile musi zaplacic jest to bardzo zenujace .Nie wiem jaki macie Panstwo w tym cel ze tak utrudniacie nam zycie .prosze o odpowiedz.
  (0)
Odpowiedz
Tomasz
27-09-2019 - 12:20:47
Witam , prosze o wyjasnienie i przekazanie za jakie uslugi w miesiacu lipcu zostalo naliczone do abonamentu , przebywalem za granica i transmisja danych byla wylaczona , zadnych zdjec czy wiadomosci nie otrzymywalem , nie spodziewalem sie takiego rachunku , oczekuje na odpowiedz za jaka usluge tyle zaplacilem , pozdrawiam T.
  (0)
Odpowiedz
Elżbieta
19-07-2019 - 08:46:13
Dostałam fakturę na okresy rozliczeniowe do zapłaty. Ja odstąpiłam od umowy i odesłałam cały zestaw do waszej firmy. Proszę o skreślenie mnie w dziale obsługi należności jako klienta . proszę o odpowiedz na mój adres.
  (0)
Odpowiedz
Iwona
11-05-2019 - 12:40:36
Jak przy użyciu kodu *100# moge potwierdzić opłacenie faktury?
  (0)
Odpowiedz
mig19
29-08-2016 - 14:46:40
Mój.nr abonenta1.02176133, Proszę o wystawienie faktury za zakup telefonu komórkowego /raty/. Numer obecny zostanie przeniesiony z Orange w dniu 17.10.2016-do tego czasu opłacam abonament w Orange.
  (0)
Odpowiedz

Lepiej w t-mobile

Galaxy S7 już jest! I to z Gear VR w prezencie! Sprawdźcie!

Od dziś, wraz z rozpoczęciem wakacji, T-Mobile wprowadza ofertę Travel & Surf, w ramach której obniża ceny najpopularniejszych pakietów roamingowych. Niektóre z nich nawet o 1/3.

Usługa Wszędzie Rozmawiaj (30 minut do wykorzystania w roamingu, wymienialnych na SMS-y lub MMS-y) w specjalnej ofercie wakacyjnej została obniżona do 5,99 złotych. Cena minuty rozmowy będzie kosztować tylko niecałe 20 groszy, czyli jak za połączenie krajowe.

Usługa Internetu mobilnego Travel & Surf oferuje siedem różnych pakietów zawierających od 20 MB aż do 2 GB danych do wykorzystania za granicą. Najmniejszy z nich kosztuje tylko 9,90 zł, a największy po obniżeniu ceny na wakacje przez T-Mobile Polska tylko 129,90 zł.

Usługa Travel & Surf przeznaczona jest dla klientów T-Mobile oraz Heyah. Można ją aktywować na kilka sposobów: uruchamiając na telefonie komórkowym stronę t-mobile.pl/travelandsurf, wysyłając SMS lub wpisując ekspresowy kod na telefonie. Szczegółowy cennik podajemy poniżej.

Pakiety roamingowe T-Mobile na wakacje taniej - opinie i komentarze (0)

Aby dodać opinię, pytanie lub komentarz podaj swoje dane w polach poniżej. Pola oznaczone gwazdką (*) są obowiązkowe.

Lepiej w t-mobile

Galaxy S7 już jest! I to z Gear VR w prezencie! Sprawdźcie!

T-Mobile wprowadza dodatkowy rabat na Usługi z Ulgą dla klientów T-Mobile Usługi Bankowe.

Dodatkowe ulgi czekają na tych klientów, którzy założą lub aktywnie korzystają z konta w T-Mobile Usługi Bankowe. Wystarczy, aby opłacili fakturę T-Mobile z T-Mobile konta za pomocą Autospłaty, polecenia zapłaty lub zwykłym przelewem, a rabat przyznany im przez operatora zostanie powiększony o dodatkowe 20 proc.

Bonus przyznawany będzie w formie zwrotu środków na T-Mobile konto do 15 dnia miesiąca następującego po miesiącu, w którym dokonano płatności za fakturę T-Mobile.

Wybierz Usługi z Ulgą. Zaoszczędź nawet 50 zł miesięcznie!

Usługi z Ulgą w T-Mobile to nowa oferta usług łączonych, w której klienci mogą do podstawowej usługi dokupić aż do 5 dodatkowych, każdą z rabatem 10 zł, który się sumuje i obowiązuje przez cały okres trwania umowy. Tym sposobem klienci podpisujący drugą i kolejne umowy na usługi telefonii bądź internetu, będą zawsze płacić niższe rachunki – w zależności od liczby usług dodatkowych, nawet o 50 proc. miesięcznie.

Więcej informacji na temat oferty T-Mobile Usługi Bankowe znaleźć można w salonach sprzedaży oraz na stronie http://www.t-mobilebankowe.pl.

 

Usługi z Ulgą teraz jeszcze taniej - opinie i komentarze (0)

Aby dodać opinię, pytanie lub komentarz podaj swoje dane w polach poniżej. Pola oznaczone gwazdką (*) są obowiązkowe.

Lepiej w t-mobile

Galaxy S7 już jest! I to z Gear VR w prezencie! Sprawdźcie!
Podziel się